Motonet jatkaa yhtenä SUL:n pääyhteistyökumppanina ja näkyy muun muassa yleisurheilumaajoukkueen kisa-asuissa yleisurheilun arvokisoissa.
– Nyt allekirjoitettu sopimus on Suomen Urheiluliitolle taloudellisesti erittäin merkittävä. Sopimus jatkaa 2010-luvun alussa alkanutta Motonetin ja SUL:n yhteistyötä, joka on vuosien aikana laajentunut merkittävästi, sanoo SUL:n toimitusjohtaja Harri Aalto.
– Olemme erittäin tyytyväisiä pitkäaikaiseen sopimukseen ja arvostamme Motonetin Suomen yleisurheilua kohtaan tuntemaa luottamusta. On hienoa, että taloudellisesti haastavina aikoina, löytyy yrityksiä, jotka ymmärtävät pitkäjänteisyyden ja sitoutuneisuuden merkityksen. Motonet on tällainen yritys ja kumppani, toteaa SUL:n markkinointiyhtiön toimitusjohtaja Jari Töykkä.
Nyt tehdyllä sopimuksella Motonet jatkaa kotimaisen yleisurheilun huippusarjan Motonet GP:n nimikkokumppanina. Motonet näkyy myös kaikissa muissa Suomessa järjestettävissä yleisurheilun TV-kisoissa kuten alle 20-vuotiaiden EM-kilpailuissa Tampereella 2025.
Motonet GP:n ja muut sopimukseen sisältyvät tv-kilpailut näkyvät Ylen kanavilla.
– Yleisurheilu on yksi suosituimmista ja seuratuimmista lajeista Suomessa. Sillä on erityinen merkitys suomalaisessa urheiluhistoriassa ja paikka suomalaisten sydämissä. Meille oli luonteva päätös jatkaa yhteistyötä kohti Los Angelesia. Onhan meillä suomalaisilla aika hyviä muistoja sieltä, sanoo Broman Groupin ja Motonetin markkinointijohtaja Seppo Niemelä.